Coron, Filipine – Cazari, restaurante si activitati

Cuprins

Cazari

In Coron, cazarile sunt foarte modeste, sunt destul de inapoiati in zona aceasta, in Coron Town. Pe noi ne-a interesat mult pozitia, intrucat in fiecare zi am facut cate un tur si voiam sa fim aproape de port si sa ajungem pe jos in zona cu restaurante.

1. Vela Terraces Hotel

Pentru mai multe detalii despre hotel click aici.

Noi am stat la acest hotel. Fata de oras, unde mancam, ajungeam pe jos sau daca era intuneric luam un tuk tuk, 2-3 minute, e foarte ok pozitionat. Au si un restaurant unde era util si bun micul dejun dimineata, inainte de a pleca intr-un tur. Poti manca si seara, daca nu mai ai chef sa iesi, e destul de cunoscut restaurantul lor. Noi am mancat doar micul dejun aici.

Au si o piscina, dar nu e nimic wow, nu aveau nici sezlonguri unde sa stai, nu am folosit-o. Camerele au fost destul de mari, insa uratel mobilate, vechiut asa, insa era curat (pentru nivelul din Filipine). Am avut furnici, ca in toate celelalte cazari :)). A fost foarte ieftin, 240€ 5 nopti cu mic dejun. Per total, noi am fost multumiti de el pentru cat a costat, as mai sta acolo daca as merge. Mai gaseam unele scumpe ceva mai fancy, dar erau destul de departe de orasel si port si nu le-am luat in considerare.

2. Tag Resort

Pentru mai multe detalii despre hotel click aici.

Daca nu vrei neaparat o locatie sa ajungi pe jos in centrul din Coron sau vrei un complex mai luxos, aici a stat o prietena a mea si il recomanda, arata foarte bine, e ceva mai scump decat cel la care am stat noi, dar cu totul alte facilitati.

Restaurante

• Lobster King – arata f ciudat locatia, ca o nunta la cort cu gratar in curte :)) dar au fructe de mare si homar foarte bune si foarte ieftine, am mers de 2 ori sa mancam aici.
  • Sharky’s Restobar – aici e foarte draguta locatia, cu muzica live seara, e mai turistic asta. Dar e mancarea foarte buna si atmosfera draguta. Si aici am venit de doua ori sa mancam.
  • Hermanos Tapas – au tapas foartee bune, chiar merita incercat.
  • The brew House – daca sunt iubitori de bere, aici poti incerca bere artizanala de-a lor, un barulet dragut.

Activitati

In Coron, il recomand pe Gilbert Sargiban, il gasiti pe Instagram, am pus link cu profilul lui. Scrie-i pe Instagram din timp si spune-i ca vii din partea Travelatoria, ca ma urmareste si o sa stie despre cine e vorba. Ii spui exact zilele cand o sa fii acolo si ca vrei excursii private, dar vrei neaparat sa fie cu el, nu sa te trimita cu altcineva. Nu trebuie sa platesti nimic dinainte, noi doar am discutat cu el pe Instagram si apoi cand am ajuns acolo am mers la biroul lui in centru cand am ajuns si am discutat toate detaliile si i-am platit.  Tot el s-a ocupat sa ne cumpere si biletele de feribot catre El Nido, doar sa-l anuntati atunci la fata locului cu 2-3 zile inainte, ca astea se cam epuizeaza de pe o zi pe alta.

Singurele activitati din Coron sunt cele 4 tururi: A, B, C, D. Iti vor Mai zic ei sa te duca la niste izvoare termale pe un deal ceva, insa noua nu ni s-a parut nimic interesant, doar mergeam ziua in tur – ne aduceau la 5 acasa si apoi ieseam sa mancam.

Ca si orientare: plecarea in tururi se face din portul de langa “Coron Central Market”. Pe jos nu ai cum sa ajungi aici, insa ideal e sa fii cat mai aproape, ca sa dormi cat mai mult dimineata.

Daca ti-a placut articolul, ma poti sustine cu un share :

Stiai ca ...

Daca rezervi ceva prin linkurile de pe blogul meu, tu nu platesti nimic in plus, iar eu primesc un mic comision? Daca iti place ceea ce fac si vrei sa-mi sustii munca, rezerva-ti vacantele accesand linkurile de mai jos :

Vezi toate Destinatiile
Travelatoria
Flat lay travel background person holding a coffee mug